Re: Programowa regulacja świetlówek

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 08:37:35 MET

W dniu 2010-03-16 23:23, Radosław Sokół pisze:

> Dopiero Vista ma wbudowaną w system regulację jasności świe-
> cenia. W Windows XP jesteś zdany na programy narzędziowe pro-
> ducenta; jeśli nie przewidział zapamiętywania stanu podświet-
> lenia, to raczej nic z tym nie zrobisz.

No ale skoro producent takie coś może napisać, to może ktoś napisał
uniwersalne? Bo niestety HP nie daje żadnych programów narzędziowych.
NIGDY WIĘCEJ HP, NIGDY WIĘCEJ HP, NIGDY WIĘCEJ HP.

Wysłałem do nich pytanie o to, to wiesz, co odpisali?
Żebym podał wpierw model, SN i PN. Oczywiście wszystkie 3 podałem już w
formularzu pomocy technicznej, bo taki mieli formularz i wszystkie 3
zacytowali mi wręcz w liście pod spodem. No ale OK. Przekleiłem im te
dane i od tygodnia cisza.

Nie ma w tym HP ani kawałka narzędzia. Ekrany muszę przełączać ręcznie
(tu też pytałem o jakieś narządko do tego, ale zero odpowiedzi, więc
pewnie też nie ma uniwersalnego :( ), wszystko ręcznie. A system jak to
Windows niestety dość goły.

No ale próbowałem Kubuntu i się poddał. Więc pozostaje XP. Tylko trzeba
by go jakoś dopieścić.

--
Przemysław Adam Śmiejek