Re: Browser Choice

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 17:07:29 MET

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:hnmcap$36n$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-03-15 13:59, rageofhonor pisze:
> Może Chrome jest dobry tylko problem w tym że nie lubię być szpiegowany.

A masz jakieś dowody na poparcie tej hipotezy?

Wiem to od informatyka. Dodatkowo można znaleźć informacje o tym w sieci.
Chrome zbiera informacje na temat odwiedzanych stron internetowych i
częstotliwości ich odwiedzania. To mi wystarczy by być negatywnie nastawiony
do tej przeglądarki. To praktycznie blisko do zapisywania poufnych
informacji.