Ciekawostka aktywacyjna (Win 7 Pro)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 12:45:54 MET

Witam
Dziś natrafiłem na bardzo ciekawą rzecz w Win7 Pro.
Zainstalowałem bieżące poprawki do systemu i oczywiście zainstalowała się
także poprawka sprawdzająca oryginalność systemu :)
Mam licencję więc się tym za bardzo nie przejąłem - do restartu.
Po restarcie pojawił mi się komunikat, że mam nieoryginalny Windows i że
klucz mogę sobie w buty włożyć bo jest be.
Nie pomagało powtórne wpisanie (klucz z oryginalnej naklejki MS, sprzęt
kupiony 2 tygodnie temu), skończyło się na aktywacji telefonicznej.
I tu kolejna niespodzianka, po podaniu Installation ID Microsoft
stwierdził, że chcę aktywować ... Windows XP (sic!). Ale przełknął ten
numer i aktywował się poprawnie :)
Bałagan w tym MS jak nie wiem co :) ale najważniejsze że system działa.
Czekamy do następnej poprawki :D

--
Pozdrawiam
Piotrek