Re: Windows update - brak opisu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 16:38:45 MET

In news:xn0gro8k98b2598000@news.gazeta.pl,
*Wojtek* <nick0000@gazeta.pl> typed:
> 1. Vista Home, SP2
> 2. Pojawia się powiadomienie o dostępnych i pobranych aktualizacjach.
> 1 ważna i 1 opcjonalna.
> 3. Chcę wiedziec co instaluję, więc klikam na aktualizację i widzę
> puste okienko :/ żadnej informacji co i po co. Zarówno w zakładce
> opcjonalne jak i ważne. Jest tylko inf. że jest po jednej sztuce.
>
> Co go ugryzło? i jak to naprawić?

Wiersz Poleceń, prawym przyciskiem myszy i uruchom jako Administrator.
W wierszu poleceń wpisz komendę
fsutil resource setautoreset true c:\
gdzie C:\ to literka z zainstalowanym Win

lub Uruchom program AU Check
1. Pobierz program Au Check
http://www.palusinski.neostrada.pl/au_check_v78f.zip
2. Po rozpakowaniu uruchom program.
3. Gdy program zakończy działanie, uruchom ponownie komputer.
4. Zajrzyj czy aktualizacje pojawiły się w aplecie WIndows Update.

Jeżeli problem nie ustąpi, wykonaj dodatkowo:
Skanowanie systemu za pomocą skanera do usuwania robaków internetowych
Skaner online
http://onecare.live.com/site/pl-pl/center/howsafe.htm
Ponowna instalacja agenta aktualizacji
Pobierz i zainstaluj aplikacjÄ™ Windows Update Agent 3.0
32-bit:
http://download.windowsupdate.com/v7/windowsupdate/redist/standalone/WindowsUpdateAgent30-x86.exe
64-bit:
http://download.windowsupdate.com/v7/windowsupdate/redist/standalone/WindowsUpdateAgent30-x64.exe
 Po pobraniu należy przeciÄ…gnąć ten plik metodÄ… drag & drop do okienka
"Uruchom" ("Windows" + "R") i dopisać za nazwą pliku, po spacji
przełącznik: /uninstall

Następnie kliknij OK i podążaj zgodnie z instrukcjami aby
przeinstalować mechanizm Windows Update.