Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 23:40:12 MET

Dnia Sun, 14 Mar 2010 23:12:46 +0100, JoteR napisał(a):

> O ile zbackupowany (i odtworzony) boot.ini z wpisem ...\partition(1).. mu na
> to pozwoli.

To akurat nie będzie przeszkodą, po prostu uruchomi się oryginalny
system zamiast przywróconego. Gorzej, jeśli program automagicznie
poprawi ten zapis na \partition(3), dlatego lepiej uprzedzić rozwój
wydarzeń i dopisać sobie taki wpis do boot.ini już teraz, żeby po jego
odtworzeniu z obrazka można było wybrać, który system chcemy uruchomić.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/