Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 21:22:11 MET

Dnia Sun, 14 Mar 2010 19:48:32 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Nie będę. Głupie Roxio nie widzi partycji C:

To użyj do tego darmowego Paragon Backup Recovery. Zapisz obrazek wpierw
do kilku mniejszych plików na drugiej partycji, a potem zrzuć je
czymkolwiek np. na zewnętrzny napęd DVD-RW.

A, i zanim uznasz że już spełniłeś obowiązek - koniecznie przeprowadź
próbę odtworzenia systemu z nośnika docelowego. Różne już niespodzianki
widywałem, łącznie z taką, że program odtwarzający nie potrafił
poprawnie poprosić o kolejną płytkę.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/