Re: brak ikon w trayu w swieżym XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 14:59:33 MET

In news:hnipkp$931$1@inews.gazeta.pl,
*nolina* <nolina@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Witam
> Zainstalowałem XP Pro na nowym laptopie (Acer 5737z). I wszytko śmiga
> tylko dwie denerwujące są kwestie.
> 1. permanentny brak ikony baterii w trayu. Ciągle wyświetlana jest ikona
> zasilania AC. Grzebanie w opcjach zaśilania nic ie zmienia.
> 2. podobnie jak wyżej tyle, że nie chce w trayu pokazać się ikona od
> nVidi. Włączenie jej w panelu sterownia nVidi nic nie daje.
> Wszystkie inne ikony np od Realtek jest.
> Co może być tego przyczyną.
> Dziękuje za pomoc.

Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
(musisz ten klucz utworzyć)
Wpisz wartośc DWORD "NoTrayItemsDisplay" = 0
To samo zrób w kluczu
HKEY_CURRENT_USERSoftware\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
Restart lub wyloguj

lub po wylogowaniu klepnij 2x w trzech króli Ctrl+Alt+Del i zaloguj się.

Jeśli nie pomoże skorzystaj z:
Narzędzia do naprawy "Taskbar Repair Tool Plus!" :
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm