Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 10:53:37 MET

W dniu 2010-03-14 08:09, Piotr Palusiński pisze:
> In news:hnh9m4$d29$1@news.interia.pl,
> *Przemysław Adam Śmiejek* <niechce@spamu.pl> typed:
> Masz na ukrytej partycji, którą uruchamiasz np. alt+F10

A jak ją zarchiwizować na wszelki wypadek? Jak się do niej dostać?

> Napęd zewnętrzny

No a na pendrajwa się nie da? Bo kupować tylko po to napęd?

> http://www.pc.ibm.com/pl/faq/index.html

Ale ja mam HP. Tu nie dali żadnych narzędzi, goły system. Nawet pytałem
na grupie o ułatwiacze, ale zero odpowiedzi i dziergam ręcznie po
ustawieniach windowsa :( Dlatego się dziwiłem, bo i w Acerze i w Lenovo
właśnie takie dodatki były odproducenckie.

--
Przemysław Adam Śmiejek