Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 02:07:59 MET

W dniu 2010-03-14 02:03, Konrad Kosmowski pisze:
> To pytanie powinieneś zadać temu kto Tobie ten laptop sprzedał.

Wysłałem analogiczne pytanie do HP, ale pewnie szanse na odpowiedź są
takie sobie.

Nie bardzo rozumiem skąd taka agresja i odsyłanie. Coś źle zapytałem?
Nie mam doświadczeń z urządzeniami bez napędu CD. Nie znam się też na
wersjach Windows i nie wiem czy w razie czego kod z nalepki pójdzie ze
zwykłym XP HE OEM. Nie chciałbym stracić nagle 1100zł bo system padł.
Zwłaszcza, że pewnie niedługo zostaną same Startery, a one się nie
nadają do zajęć.

--
Przemysław Adam Śmiejek