Re: BSOD w Win 2000 i kilkukrotne uruchamianie

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 12 Mar 2010 - 12:40:27 MET

Użytkownik "ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości
news:hnd8qk$gie$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Ze zrzutu po BSODzie można wyczytać, że to ntoskrnl.exe coś psuje:
>
> bugcheck {7f, 0, 0, 0}

Domyślam się mgliście, że tekst komunikatu UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP
(nieoczekiwana pułapka trybu jądra).
(o podawanie treści i numeru po "STOP już nieraz pisałem...)

> probably caused by : ntoskrnl.exe

Nic dziwnego, skoro komunikat o jajeczku właśnie wspomina.

> Google rozwiązania nie zna, chociaż było kilka podobnych pytań.

Teraz use google dude i oto na pytanie "STOP 0x7F" mamy np.
Trzeci link (spośród 449.000 zasugerowanych)
http://oc-forum.org/index.php?showtopic=10883
Po zerach w bugcheck podejrzewam, że coś ci dzieli przez zero. A to się
dzieje, jeśli sprzęt jest podkręcony. Trzeba w BIOSie poprzestawiać
parametry z podkręconych na nawet "optimal", czy normal, powinno pomóc.
Ale to tylko moje przypuszczenia, nie znam bowiem treści i numerków
komunikatu wyświetlanego po BSoD.
PS. Sprawdź w BIOSie, w Health status, czy coś się nie grzeje zbytnio,
oraz, czy napięcia nie są bardziej odchylone, niż 5% od normy (napięcie
3.3 nawet 3%)

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,