Re: wyszukiwanie duplikatów plików:jaki free program ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 19:16:51 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hnb3ih$38d$1@inews.gazeta.pl...

> mozesz podac co poklikać w tc, żeby przeszukal konkretny katalog [a
> wiec i partycje] i jasno pokazal, ktore pliki o dowolnym rozszerzeniu
> wystepuja wiele razy i gdzie w tym katalogu? jakos nie moge trafic....

proszę bardzo:
ALT-F7, w "szukaj sekwencji" wpisujesz maskę pliku(ów), jeśli nie
wpiszesz, wyszuka wśród wszystkich, zakładka zaawansowane, tu sobie
przeptaszyć możesz po atrybutach, i/lub po wartościach granicznych, a na
samym dole masz "Wyszukiwacz zdublowanych plików", gdzie możesz
wyszukiwać po zawartości, po długości i po nazwie (z ewentualnym
uwzględnieniem podanej maski plików). Jeśli nie chcesz szukać wśród
wszystkich katalogów, zaznaczasz sobie najpierw (klawiszem INSert, lub
spacją (działanie ich trochę się różni, ale dla Ciebie akurat
wystarczy - zrobią to samo)) w które katalogi (i automatycznie ich
podkatalogi) ma wchodzić przy przeszukiwaniu.
Możliwości szukania ma więcej, także w archiwach; wszystkich nie
podałem. Use F1 for more. Są wtyczki rozszerzające możliwości szukarki.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,