Re: Jak pobrać MMS?

Autor: kajus44 <kajususunto44_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 19:08:57 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hnb0q6$gbg$2@news.interia.pl...
> Witam,
>
> chciałbym pobrać na dysk do późniejszego obejrzenia materiały typu:
>
> http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpiecznie/wideo/skrzyzowania-dlugapradnickaal-slowackiego-oraz-klimeckiegopowstancow

A ja zrobiłem tak:
1) Otwarłem Twojego linka
2?) kliknąłem PPM *na* *filmie* i wybrałem "właściwości"
3) Skopiowałem link:
http://www.tvp.pl/pub/stat/getasx?request_uid=YcnXsnDAuvDa69Z9samMiiK18uCt4FRy
z linijki Lokalizacja
4) Otworzyłem VLC Playera
5) Media -> Konwertu/Zapisz (skrót Ctrl+R)
6) Zakładka Sieć
7) Tu wkleiłem linka
http://www.tvp.pl/pub/stat/getasx?request_uid=YcnXsnDAuvDa69Z9samMiiK18uCt4FRy i
kliknÄ…Å‚em Konwertuj/zapisz
8) w Lokalizacja Docelowa kliknąłem Przeglądaj, i na przykład na pulpicie
zapisałem sobie plik lalala...... i tu musisz pokombinować, bo jak dałem z
rozszerzeniem AVI to film przerywa trochę, spróbuj z WMV albo MPG, zresztą
jak teraz patrzę to jest tam kilka wyjściowych formatów do wyboru
9) Klikasz START i po kilku minutach masz film na pulpicie