Vista - przerywająca sieć

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 17:56:48 MET

Witam

Mam na komputerze Viste Home Premium x64 i sieć WiFi poprzez router UPC i
sieciówkę na USB asusa WL-167g. Sieć przerywa. Np puszczam pinga do wp.pl i
dokłądnie co 54 ping mam laga na ponad 2500ms. Dokładnie co 54 pingi(czyli
pewnie co 54 sekundy). Co to może być? Nie mogę wysłać meila z większym
załącznikiem itp. Ale pliki ściągają się dobrze, te lagi co 54 tutaj nie
przeszkadzają...
Mam na tym samym kompie jeszcze Windowsa 7 Prof x64, tutaj problem nie
występuje, nic nie przerywa.
Co może być przyczyną tych lagów? Co dzieje się na moim kompie co 54s?
Przeskanowałem na wirusy czy inne trojany i czysto...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski