7 x64 - "zbyt duzo plików w użyciu" ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 21:26:37 MET

Windows 7 x64, do tej pory nie spotkałem takie sytuacji, aż zabrałem się
za kopiowanie 150 000 plików ~150GB za jednym zamachem, przez sieć, na NAS.
Leci super, momentami ponad 45MB/s, ale co chwila wywala mi się błąd:
http://www.drut.org/7.jpg
"Aktualnie jest używanych za dużo plików. Zakończ działanie jednego lub
więcej programów i spróbuj ponownie."
Wszystko zamknięte (czysty system, wyłączone indeksowanie, żadnych p2p,
nawet gg ni ma), a on dalej się wywala co kilka tysięcy plików.