Re: XP i brak litery USB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 08:59:04 MET

Adax pisze:
> (...)
>
> Dzięki! bingo, mam sieć i coś się litery mi pochrzaniły....
> A dlaczego nie inst, a przydzielac? Pozdr

Czyli mapować ;) Windows mapuje dyski sieciowe kolejno po fizycznych
dyskach a nowo podłączone urządzenie chce koniecznie dostać literkę
pierwszego dysku sieciowego. Są 2 rozwiązania:

1) odmapować pierwszy dysk sieciowy

2) zamapować pendrive przydzielając dowolna jeszcze nie wykorzystana
literkę (np "x") ;)

Pzdr, OMSON