WindowsXP Mode - Hasło

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 09:36:12 MET

Witam

Z nieznanych mi przyczyn, nie mogę uruchomić WindowsXP Mode, tj.
uruchamia się wirtualna maszyna i prosi o hasło poświadczenia (nie Win
XP), które na wszelki wypadek zapisałem (wiem, nie powinienem).
Następnie dostaję komunikat, że zalogowanie nie było możliwe z powodu
błędnego hasła lub nazwy użytkownika. Jak na razie, udało mnie się
tylko raz uruchomić WindowsXP Mode i nie zdążyłem jeszcze nic zmienić
(np haseł). Jak można dostać się do Win XP ? Ponieważ jeszcze nic nie
instalowałem na wirtualnej maszynie, to zawsze mogę ją przeinstalować,
ale skoro raz trafił mi się taki problem, to nie mogę go wykluczyć na
przyszłość.

Pozdrawiam

Draek