Re: unlocker

Autor: szymek <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 16:41:28 MET

> Po cóż Ci on? W życiu potrzebowałem go wyłącznie *raz*, i to
> z powodu błędu w rozszerzeniu powłoki Eksploratora związanej
> z generacją miniatury pliku.

czasem potrzebowałem, ostatnio troche wiecej go uzywałem w związku z tym że
3 komputery synchronizuję Windows Live Synciem i często pracuję na
katalogach i plikach, tworze, kasuje zmieniam przesuwam. sync od razu sie za
nie bierze i czasem jak cos kasuje to musze jego uchwyt złamać na pliku.
unlocker był cudowny... autor pisze ze pracuje nad tym problemem. zostaje
czekac.