Jak usprawnić przełączanie rzutników itepe w Compaq?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 19:45:04 MET

Witam,

kupiłem sobie HP Compaq z XP do prezentacji. W Lenovo miałem Wistę oraz
narządka Lenowa i jak się naciskało FN+F7 to system sam się dopasowywał
do zastanej sytuacji, czyli jeśli wcześniej miałem klonowanie, to sam
ustawiał klonowanie. Jak miałem poszerzony pulpit, to sam ustawiał
poszerzony pulpit, a do tego wybierał automatycznie maksymalną
rozdzielczość wyjściowego urządzenia.

Niestety w tym HP tego nie ma. Więc muszę na pulpit --> PKM -->
Właściwości itp. Strasznie to niewygodne, a ja się przełączam
kilka(naście)razy dziennie na różne urządzenia i różne układy. Wersja z
Lenovo była prawie automatyczna.

Da się jakoś do HP też jakiś soft doinstalować, co podobnie będzie robił?

--
Przemysław Adam Śmiejek