Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 14:44:17 MET

W dniu 2010-03-06 14:34, JoteR pisze:

> Na pl.comp.pecet padł blady strach... ;->

Czemu? Mówisz o tym, że pytałem o to jaki model i o system? Jakoś nie
rozumiem problemu tamtejszych trollów. Nawet jeśli coś nie zrozumiałem
właściwie, to nie uważam, aby moje pytania o współpracę netbooka z
telewizorem były jakieś złe.

Więc jak masz coś konkretnego mi do zarzucenia, to łaskawie wydaj z
siebie coś więcej, a nie tylko enigmatyczne szyderstwa.

--
Przemysław Adam Śmiejek