Re: Czym się objawia Ekran Unii Europejskiej?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 18:26:21 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hmqudp$5uu$1@news.interia.pl...

> Nadal nie wiem, kiedy mnie to będzie zaskakiwało.

Czytałeś ze zrozumieniem?: „Po pobraniu aktualizacji i ponownym uruchomieniu
komputera wyświetlany jest automatycznie ekran Wybór przeglądarki, na którym
użytkownik może wybrać i zainstalować przeglądarki, z których chce
korzystać. (Jeśli ekran Wybór przeglądarki nie pojawia się automatycznie po
ponownym uruchomieniu komputera, można kliknąć dwukrotnie skrót Wybór
przeglądarki na pulpicie, aby wybrać i zainstalować przeglądarki sieci
 Web).”

> jak?

W Windows Update poklikaj to znajdziesz.

--
Piotr Borkowski