MSO 2007 problem przy starcie

Autor: Robert Jaworski <userrj_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 08:56:04 MET

Witam

MSO 2007 PL prof z SP2, OS -XP sp3, komputer wpiêty do domeny (samba)
przy uruchamianiu MSO (na dowolnym u¿ytkowniku ³±cznie z lokalnym z
uprawnieniami Admina) startuje okienko konfiguracja na dole niebieski
paseczek progresu dochodzi do koñca odpala siê okienko instalacja które
po kilku sekundach znika i tak za ka¿dym razem. "Wezwano" ;) mnie do
tego kompa z powodu podobnego b³êdu: przy starcie kompa odpala³ siê
instalator sterownika (+zintegrowany soft) od urz±dzenia
wielofunkcyjnego HP -problem rozwi±za³em reinstaluj±c oprogramowanie.
(Czy ju¿ wtedy MSO siê sypa³ nie wiem)

Mia³ kto¶ ju¿ do czynienia z podobnym problemem je¶li tak to proszê o
info za które z góry dziêkujê :)

PS
1. Reinstalacja MSO nie wchodzi w rachubê
2. Czy gdzie¶ s± logi które mog³y by mnie doprowadziæ do rozwi±zania
3. Z MS jestem raczej amatorem wiêc proszê o wyrozumia³o¶æ :)

Robert Jaworski