Re: Jak zmusić Salamandra do nieukrywania się?

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 23:10:56 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Adam Śmiejek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto
slowy:
> Witam,

> pytałem już parę miesięcy temu, ale zero odpowiedzi, może teraz ktoś
> podpowie. Otóż Windows ukrywa ikonki z zasobnika, jeśli program jest
> przez pewien czas nieaktywny, a ja mam tam schowanego Salamandra, który
> ma się nie ukrywać. Niestety program ma zmienny tytuł, w zależności od
> katalogu, w którym jest i system sobie nie radzi i go ukrywa pomimo
> nakazania nieukrywania.

> Czy jakiś magiczny sposób (jakieś PING do salamandra uaktywniające albo
> coś) jest, żeby Windows tego nie chował?

Options >
> Configuration
> Main Window
   ( ) Display current path... (3. od góry) - WYŁĄCZASZ
   (x) Custom text prefix in main window title (4. od góry) - WŁĄCZASZ!

... gotowe!

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~