Re: Jak usunąć z systemu klawiaturę maszynistki?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 19:21:56 MET

"Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

> Nie jestem w stanie przekonywać corocznie 300 userów do zmian.

Ups, nie zauważyłem słowa "userom" w wistującym poście.

> Właśnie chodzi o szybkie wyeliminowanie problemu.

Przypatrz siÄ™ temu kluczu: HKEY_CURRENT_USER\Keyboard Layout\Toggle.
Wszystkie wartości powinny wynosić 3, wówczas jest wyłączone przełączanie
języków i układów klawiatur tymi nieszczęsnymi skrótami. Można by to
aplikować podczas każdego logowania, np. z poziomu loginskryptu (czy jak się
to teraz nazywa). Tylko, że jeśli komputery nie stoją w jakiejś większej
kupie a najlepiej w domenie, to niezależnie od sposobu (GPO, Rejestr)
problem dystrybucji pozostanie.

JoteR