Re: Jak usunąć z systemu klawiaturę maszynistki?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 11:18:59 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hml95g$dv8$1@news.interia.pl...
> Witam,
>
> bardzo często się userom naciska Shift+Ctrl i klawiatura im się sama
> przełącza. Chciałbym całkowicie wywalić z systemu takie opcje, ale nie
> wiem jak się za to zabrać.

...Panel Sterowania > Opcje regionalne ... > zakładka Języki > przycisk
Szczegóły.

Dalej, to myślę, że sobie poradzisz :)
Acha, wyczytałem, że klawiaturę angielską lepiej zostawić.
Maszynistkową można spokojnie wytegować.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,