Re: Jaki(ś) kalendarz

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Mar 2010 - 20:58:14 MET

Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> Ale mi się wygodniej korzysta z Lightninga. Chcę to mieć u siebie
> offline i w jednym programie.

Kalendarza nie synchonizowałem nigdy, ograniczałem sie do
synchronizacji kontaktów ale sprawdź czy aby funambol nie syncuje
kalendarza.
1. Konto na serwerze SyncML. Darmowy jest np. www.mobical.net
2. Telefon (zakładam, że ma syncml'a)- nie ma co wyjaśniać
3. Funambol dla Thunderbirda
Tu zwróć uwagę na dwie sprawy:
- wpisanie poprawnych ścieżek do kalendarza i kontaktów, AFAIR \.con i
\.cal
Domyślnie funambol ma inaczej
Funambol i mobical się nie lubią zbytnio. Co od mobicala twierdzili, że
Funambol robi coś niezgodnie z stadardem i na odwrót. Ale miałem kiedyś
(dość świeżą z forum funambola) wersję, która kontakty z Mobicalem
ładnie sychronizowała. Ew. mogę poszukać czy ją jeszcze mam.
Ogólnie powinno ładnie chodzić.
Wszystko tak trochę z pamięci bo od czasu przesiadki na Blackberry
skąpstwo z wydaniem 40$ na Nexthaus'a skłoniło mnie do synchro przez
Gmail'a

--
Wojtek