MSI K9N NEO v3 AHCI

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 02 Mar 2010 - 20:22:02 MET

Mam problem z zainstalowaniem XP Prof na płycie MSI K9N NEO v3 z ustawionym
kontrolerem w trybie AHCI. Pierw zintegrowałem sterownik nlite-m -
instalator wykrył dysk sformatował partycję skopiował pliki i pierwszy reset
i BSOD. Pobrałem więc ze strony producenta sterowniki w wersji na floppy 2
dyskietki i podczas instalacji F6 wszystko pięknie, podczas kopiowanie
plików na dysk pierw zczytał sterownik z pierwszej dyskietki potem poprosił
o drugą dalej wszystko ok i pierwszy restart i znowu BSOD. W czym może tkwić
problem bo spotkałem się z tym po raz pierwszy. Dostał sterownik a nadal
BSOD. Chipset to nForce 560.
Pozdrawiam.