Re: Win 7 nie otwieraa pliku PPT, bo "jest zablokowane w rejestrze"

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 19:34:12 MET

W dniu 2010-03-01 19:00, Piotr Palusiński pisze:
> In news:hmgtf6$kc7$1@news.onet.pl,
> *Marcin N* <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> typed:

> Moze ten jeden plik jest zablokowany przez usera?

baju, baju, mój komputer, i po latach nie mam prawa czytać tego co moje?
w dupie mam taki sys.

Co mam mu doradzić... Chyba win98

Ty idiotyzmów nie było.

Prawa ma sobie przejąć, ale on jest userem. regedit dla maluczkich?

Jestem za głupi.. Komp jest dla ludzi a nie on dla niego!!!!!!!!!!!!!!

starczy?

--
Artur