Re: Win 7 nie otwieraa pliku PPT, bo "jest zablokowane w rejestrze"

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 18:28:11 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hmg47f.3ec.1@pb2004.pl...

> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:hmc630$rb2$1@news.onet.pl...

> http://support.microsoft.com/kb/922847

"Metoda 3: Skontaktowanie się z administratorem systemu.
Skontaktuj się z administratorem systemu, aby zmienić ustawienia rejestru,
zmieniając zasady. "

Pięknie. Moje konto w Win7 ma prawa administratora, ale jakoś nie umiem
zmienić zasad.

W ogóle jakim prawem Win7 sam sobie ustanowił zasady zabraniające mi
otwierać moje pliki PPT?

W rejestrze nie znalazłem kluczy opisanych w "Metodzie 2".

Dalej jestem wiec w kropce.
Najgorsze, że jakieś bzdurne prezentacje PPT z internetu, które znajomi
przesyłają mi pocztą - otwierają się be problemu, ale ważny dla mnie plik
sprzed lat - jest zablokowany.