Re: Buforowanie drukarek

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 10:59:49 MET

> A po co Ci to?
Stary program DOS do wydruków płacowych, ponadto chciałbym ustawić
konfigurację drukarki a tu wszędzie szaro, prawie nic nie mogę zmienić.

> Bo tej funkcji Windows z poziomu GUI *nie udostępnia*. Jedyną
> możliwością podpięcia drukarki sieciowej pod "udawany" port
> LPT jest net use właśnie.
Włączenie buforowania stosuję z powodzeniem do wydruków DOSowych przy
drukarkach USB, zaznaczam buforowanie, jakiś port typu LPT3 oraz port USB na
którym instalowała się drukarka i wszystko co kieruję na LPT3 leci mi na
USB, myślałem że dla sieci też zadziała.
Cóż zostanę przy net use
Piotr