Re: Zmiana użytkownika w Viscie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Feb 2010 - 20:50:00 MET

Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:27:20 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:1klv4whlycmry.dlg@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> Nic, a w zasadzie ma, to był tylko przykład aby włączył drugiego usera
> podczas logowania (jeśli ma jedno konto?). Podałem na przykładzie Admina., a
> może będzie chciał logować sie na konto Administratora? ;-)

Nie ma jednego konta, bo przecież wyraźnie pisze, że jest problem z
zalogowaniem się na inne konto. Natomiast konto Administrator jest
pozbawione ochrony jaką daje UAC i włączanie go bez wyraźnej potrzeby
może być ryzykowne.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/