aktualizacja polis w domenie i dostęp do plików

Autor: Adax <AdaxTnij_at_op.pl>
Data: Sat 27 Feb 2010 - 12:19:56 MET

Witam! Zajmuję się kilkoma kompami w pracy (XP w domenie)-prowadzę na nich
non-stop zaawanasowane obliczenia, gdzie czytam i zapisuję wyniki z (do)
różnych katalogów sieciowych. Czasem następuje zawieszenie się aplikacji i
VBA wywala error 52 -zauważyłem, ze jest to błąd z próbą dostępu do zasobów
bez uprawnień...
Ponadto zauważyłem w zdarzeniach, że co kilka godzin mam wpis: "Zaasady
zabezpieczeń w obiektach zasad grupy zostały pomyślnie zastosowane" -admin
mówi, że jest to konieczna aktualizacja uprawnień. Problem w tym, że czasem
w momencie stosowania zasad grupy zawieszają mi się obliczenia. Poprzez
monitoring i logi doszedłem, że występuje fałszywy brak uprawnień do pewnego
katalogu sieciowego i dzieje się to w momencie aktualizacji tych tzw.
polis... instrukcja VBA DIR(plik sieciowy) wywala błąd 52 -dostęp
zablokowany.

Czy rzeczywiście jest to możliwe, żeby taka aktualizacja polis blokowała na
chwilę uprawnienia do katalogo sieciowego? Jak to wyeliminować?
Pozdrowionka!