Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: agent73 <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 17:52:45 MET

On Fri, 26 Feb 2010 17:24:22 +0100, "1634Racine" <1634@Racine.pl>
wrote:

>Jakis blad w strukturze "pdf", naglowkowy..., jakies bledne drukowanie do
>pdf-a przy wykonywaniu go... Sam nie wiem...

Korzystając z okazji podłączę się do wątku, bo też mam problem z
foxitem. Mianowicie, nie mogę z niego drukować żadnych "tekstowych"
pdf-ów - zamiast tekstu zostają puste pola (drukują się tylko ramki,
jeśli są i obrazki). Z Adouba wszystko drukuje się OK... Może coś
poradzicie, bo wolę foxita, ale problemu z drukowaniem nie udało mi
się rozwiązać...

--
A.