Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 14:54:04 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hm8hrq$icl$2@inews.gazeta.pl...
> nie mam adobe acrobata pod ręką, tylko foxit - nie jest w stanie
> otworzyc pdf-a, tzn. na ulamek sek otwiera plik i natychmiast foxit
> zamyka sie, z komunikatem ,ze foxit wygenerowal bledy i bedzie
> zamkniety.
> z watsona mam taki wydruk [skracam]:
>
> Wystąpił wyjątek aplikacji:
> Apl: E:\PROGRAMY\PDF\Foxit Reader.exe (pid=1792)
> Kiedy: 2010-02-26 @ 14:11:13.231
> Numer wyjątku: c0000005 (naruszenie praw dostępu)

Tak w ogóle, to którego Foxit-a masz? Starsze miały kilka baboli, np.
faktura elektroniczna z UPC była w nich nieczytelna, a w najnowszym
jest. Chrzanię, że najnowszy nie ma języka polskiego, przynajmniej, nie
zawsze daje się ściągnąć.

(oj, tu się za szybko wysłało)

Może spróbuj go zaktualizować?
Chociaż dwa razy zdarzyło mi się zainstalować na moment Acrobata i
odczytać problematycznego PDF-a., potem go wywalałem. Teraz na szczęście
wszystko gra.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!