Restarty Win 2000

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 11:05:21 MET

Komputer z W2000 chodził strasznie ociężale. Przeinstalowałem system,
dołożyłem pamięci i ustawiłem procesor (Athlon XP 1800+) do jego
właściwej prędkości bo w biosie był skręcony do 1150MHz. Po instalacji i
wgraniu wszystkich SP, w czasie uruchamiania na etapie ekranu logowania
samoczynnie siÄ™ resetuje, i tak dwa-trzy razy.

Już kilka komputerów miałem, które resetowały się przy starcie, ale
zazwyczaj dużo wcześniej a nie na ekranie logowania. Sprawdziłem
zasilacz (rok temu wymieniałem na nowy), kondensatory na płycie są ok.,
pamięci są w porządku i zastanawiam się, czy to nie wina systemu,
szczególnie po wgraniu SPów.

W podglądzie zdarzeń błędy w dzienniki aplikacji - upłynięcia czasu
oczekiwania dla RemoteAcces i ten sam błąd dla PerfProc, ale czy to one
mogą być powodem restartów, czy raczej to one z nich wynikają?