Re: wygaszacz

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 22:00:08 MET

W dniu 2010-02-23 16:56, artiun pisze:

> Czyli wtyczkom chcesz pozwolić na ingerencję w system?

Nie ,,chcÄ™'' a ,,siÄ™ pozwala''. (antywirusowe skanery online to niby co
robią? A jawowe narzędzia np. do przechwytywania obrazu?) Zresztą mam
wrażenie, że pod Linuksami to i owszem, Flesz nie blokował wygaszacza,
ale pod windowsem jakoś nie kojarzę, żeby mi wygaszacz wyskoczył.

Tak czy siak, nie ma powodu, żeby wtyczka fleszowa zgłaszała takie
żądane, bo sama wtyczka fleszowa jest taką samą aplikacją jak i VLC czy
inkszy odtwarzacz. Co najwyżej można dyskutować czy to zachowanie
powinno być sterowalne zawartością filmu. Natomiast proste działanie
,,odtwarzamy film, wyłączam wygaszanie'' nie ma się nijak do
bezpieczeństwa.

> To głowna
> aplikacja, której pozwolisz na takie działanie ma prawo do ingerencji...

No ma. Firefox ma pełny dostęp do dysku (modulo prawa usera).

--
Przemysław Adam Śmiejek