Re: Win7 - wyszukiwanie

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 20:25:23 MET

W dniu 2010-02-23 19:59, Wojtek pisze:

> Czytanie ze zrozumieniem się kłania ;]
> Brak tej umiejętności zaczyna być bardziej modny od dysgrafii/dysleksji
> ostatnio ;>
> CTRL + 1 (słownie: jeden) klawisz

Parę poleceń znam na pamięć (jak np.ALT+T- do IrfanView i to co jest mi
niezbędne), ale innych nie chce mi się uczyć i potem jeszcze głowic co
ja w danej chwili mam wcisnąć.

Ktoś przedtem pisał, że wciska 4 klawisze naraz. A niech sobie wciska :-)

> życie jest bolesne, nie wiedziałaś ?

Ja tam swojego życia nie kaleczę, więc dla mnie nie jest bolesne.

--
animka