Re: zmiana wielkosci partycji

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 13:25:56 MET

*JoteR* pisze:

> A z operacją powiększenia tej mikroskopijnej partycji systemowej za dwa,
> góra trzy miesiące też sobie da radę? ;-)

Mikroskopijnej że gb, czy mikroskopijnej że tylko 40 GB? Bo jak to drugie,
to zależy co kto lubi. Moja ma co prawda 50GB (jeszcze od czasów Visty)
ale zajętość nigdy nie przekroczyła 30-tu kilku. Z tym, że większość
swoich dokumentów umieszczam na innej partycji.

PS. To mówisz, że operacja zmniejszenia tej większej, sąsiedniej partycji
i potem zwiększenia systemowej nie jest możliwa przy pomocy Menadżera
dysków? Przyznam, że nigdy nie próbowałem, więc nie wiem :-)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]