Re: Win7 - wyszukiwanie

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 23:58:13 MET

Dnia 20-02-2010 o 23:45:43 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> A to to ja zawsze włączam na stałe. Inaczej poruszam się jak ślepy po
> autostradzie.

No tak ale raz jest użyteczne mocno, a raz przeszkadza tez mocno. Mam na
myśli zmianę nazw (ja chyba bardzo często zmieniam nazwy, ale nie.. to
przecież normalne). Pewne troszkę ulepszenie wniósł Win7, zaznacza wtedy
tekst tylko w nazwie (gdy zaczyna się pisać rozszerzenie wtedy pozostaje
bez zmian). Ale też często zdarza się coś dopisywać do zmienionej nazwy,
naciskasz strzałkę w prawo i wtedy wchodzi się już (w Win7) na
rozszerzenie. I kicha. Trzeba się wpatrywać, kombinować i pilnować :(

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?