Re: W jakim pliku Outlook Expres trzyma ustawienia kont ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 22:04:04 MET

artiun <artiun@spam.wp.pl> napisa艂(a):
> ano tu "POP3 Password2"

Tu nie ma has艂a. Sprawd藕. Zmie艅 sobie has艂o i zobacz, 偶e w tej warto艣ci nic
si臋 nie zmieni.
Pyta艂em gdzie jest odpowied藕 bo w podanym linku nic o has艂ach nie ma.

> Napisa艂em specjalnie w takiej, a nie innej formie by zbytecznie nie
> k艂贸ci膰 si臋 w jakim kluczu.

A czy kto艣 si臋 chce k艂贸ci膰? Ja tylko pytam bo chc臋 wiedzie膰.

> Algorytm tworzenia mog臋 Ci poda膰 (jest w
> oparciu o SID), ale nie zgadzam si臋 co do tego, 偶e has艂o jest trzymane
> w HCU. Nie chce mi si臋 trollowa膰, je艣li lubisz prowadzi膰 monolog - to
> Twoja sprawa.

Nie wiem o co chodzi z tym trollowaniem. Ja chc臋 si臋 tylko dowiedzie膰
szczeg贸艂贸w na temat przechowywania has艂a. Skoro znasz algorytm to go podaj.
I napisz sk膮d wiesz, 偶e has艂o nie jest w HKCU.

> Mo偶e z 艂aski swojej przeczytaj i sprawd藕 czy podany spos贸b zadzia艂a (VM
> s膮 darmowe i 艂atwo dost臋pne) na zadany problem (mnie akurat tylko to
> interesuje) :) :) :).

Ale kt贸ry spos贸b? Tam jest opisane odzyskiwanie ustawie艅 konta a nie hase艂.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/