Re: Synchronizacja czasu w XP

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 16:37:29 MET

> Jak *psuje* czas?
ja ustawiam sobie na 4 kompach czas wg zegara atomowego (zresztą mam dobry
zegarek też) a po kilku godzinach mam znowu 2 minuty opóźnienia. Po prostu
kontroler domeny ma niewłaściwy zegar systemowy...

> Co rozumiesz przez "synchronizować dla danego IP"? W domenie
> wszystkie komputery *muszą* być zsynchronizowane z kontrole-
> rem domeny. I dzieje się to automatycznie. Obowiązkiem admi-
> na jest jedynie zapewnienie synchronizacji czasu kontrolera
> domeny z jakimś źródłem.
> Nie wiem co i po co chcesz grzebać.
to teraz już wiesz... ale ja nie widziałem, że w domenie nie mogę
synchronizować swojego kompa ze źródłem czasu w pracy (GPS z IP) lub z
adresem z internetu. Admin po prostu nie synchronizuje czasu kontrolera
domeny z dobrym źródłem czasu. Nawet nie panuje nad tym, bo gdy ustawi
ręcznie na serwerze domeny (Win2008) to po jakimś czasie "psuje" mu się ten
czas.... Pewnie ma synchro z nieznanym i zym źródłem czasu...