Re: Win7 32/64 bit

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 20:55:29 MET

Dnia Tue, 16 Feb 2010 23:35:45 +0100, szymek napisał(a):

> czy jest gdzies lub spotkałes w necie może jakieś wartą uwagi listę
> programów co pójdą na 64 ?
> przy okazji: jesli program jest w dwóch wersjach np. do pobrania ze strony
> producenta to oznacza ze wersja 64 na 64 windzie bedzie dałać wydajniej /
> szybciej? czy jest to zauważalne? (np. NOD32, Diskeeper, itp.).

U mnie nie działała maszyna wirtualna (C2D E7200 nie ma VT*), nie udało
się zainstalować sterowników do HP 1x00 (starsze drukarki są w firmach
jeszcze dość popularne), nie działały żadne programy narzędziowe do
dysku twardego. Podziękowałem. Wersja x32 działa równie szybko, a jedyne
czego szkoda to górnego obszaru 0,8 GB RAM, który w x32 jest
niedostępny.

* A mogłem wziąć AMD ;-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]