Re: Jak zainstalowac WinXP w kompie na plycie z chipsetem VIA?

Autor: Latet <latet_at_sdasda.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 14:49:06 MET

> jeśli gdzieś w zawansowanych opcjach po kliknieciu ppm na pulpit->
> wlasciwosci -> ustawienia -> zawansowane nie da sie dopisać rodzielczosci
> polecam program Power Strip

Witam,

Problem okazał się jednak inny. Objawy były klasyczne, wiec mślałem, że
wlasciciel kompa nie ustawial (bo nie mogl) natywnej i obraz był okropny.
Okazało się jednak, że jak najbardziej mozna bylo ustawic 1440x900 co JEST
natywną rozdzielczoscia tego monitora, ale mimo tego obraz jest fatalny! Nie
pomaga "auto adjust", nic tez nie daly proby ręcznej korekty dostępnych w menu
ustawień. No i teraz to już naprawdę nie wiem co z tym zrobić. Chyba jednak
zmienic grafę na jakąś z DVI, bo teraz jest podlaczenie analogowe.

latet