Re: bootowanie -problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 19:47:09 MET

In news:hl6qim$v6i$1@news.onet.pl,
*Adax* <AdaxWYTNIJTO@op.pl> typed:
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Dzięki! Połowiczny sukces: mam dostęp do XP, ale do Win7 straciłem. Poza
> tym 2-gi był instalowany W7, więc wg mnie aktywna partycja jest tam druga
> i tam lezy ten wlasciwy 2-u pozycyjny plik bootujący. Mam XP, jak teraz
> naprawić wybor xp/W7 ?

Uruchom instalator Win7 i dokonaj naprawy
lub
Pobierz programik EasyBCD albo VistaBootPro i dodajesz Win7...
http://www.technonix.com/217-windows-7-tips-and-tricks-part-2modify-bootloader-configuration-and-os-descriptions.php
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=windows+7+bootloader+change&lr=&aq=0&oq=Windows+7+BootLoader
http://vista.pl/porady/286_windows_xp_i_vista_na_tym_samym_komputerze_a_przywracanie_systemu.html