Re: [Win7] Pasek zadań - scalanie przycisków całkowite ale inne

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 18:31:57 MET

Dnia 13-02-2010 o 07:49:25 goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał(a):

> wartości powiedzmy 54 (to w pikselach, dobre gdy pasek zadań wyświetla
> małe ikony; u siebie dopasuj tak żeby było ok). Restart komputera.

W sumie nie działa i nie chcę kombinować bo nie o to mi chodziło, ale
dzięki za pomysł. A nie chodziło mi o zmianę wielkości (powiększenie) ikon
na pasku zadań, mam tam trzy foldery szybkiego uruchamiania z łącznie ok
10 ikonami i ich wielkość jest ok.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?