Re: Nieaktualne wpisy w obszarze powiadomień

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 12 Feb 2010 - 20:20:35 MET

In news:hl467k$hnp$1@inews.gazeta.pl,
*alburnus* <korlinski@NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Dziękuję Panie Piotrze, ale nie ma takiego wpisu w podanej przez Pana
> lokalizacji. Jest natomiast w HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local
> Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TrayNotify. Procedura
> zadziałała.

Napisałem Ci jak jest w XP (zgodnie z Twoim linkiem)
W/w klucz dotyczy Visty, a Ty też pytałeś o XP:
<cyt>
System Vista HP SP2, ale problem (kosmetycznej natury) *dotyczy też* *XP*
*SP3*:
</cyt>
Więc zastosuj to do XP, a do Visty podał Ci Goomish.

PS. Tak trudno poszukać w rejestrze podanej wartośći, jak masz już podane na
tacy?