Re: Program TV na pulpicie

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 20:50:08 MET

W dniu 2010-02-10 20:43, artiun pisze:
> Kiedyś używałem Raksio czy Raxio (nie pamiętam), ale przestał działać.
> Szukałem nawet czegoś podobnego, ale wtedy nie znalazłem. Z ciekawości
> po wspomnieniu o TV Watcher chwilę poszukałem i zassałem wersję 1.8
> (1.8.1 - z pełną listą programów) z http://www.tvwatcher.org/

Ale to jakieś forum warezowe z linkami do rapidów. Mnie to nie kręci.
Zassałem 1.7 z jakiegoś dobreprogramy czy coś, ale nie ma potrzebnych
kanałów, a jak kliknąłem ,,pokaż stronę programu'' to okazało się, że
strona nie istnieje.

> Mirandę po wycięciu moich własnych kontaktów mogę Ci wystawić do
> zassania :)
> Z tym, że jest to nie tylko program tv, ale multikomunikator.

No trudno. Wygląda na to, że na razie pozostaje mi to, albo
http://www.teleman.pl/. Nie jest zły, ale mógłby być przejrzystszy.

--
Przemysław Adam Śmiejek