Re: Poczta Windows Live ...

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 19:28:56 MET

news:2010020712393700@grush.one.pl...

> No to niech je *podzielą* na *mniejsze*.

ale posiadanie 200 folderów z pocztą będzie *szalenie* niewygodne.

> I co z tego? Doszedłem do wniosku, że szukasz programu zmniej-
> szającego objawy wynikające z niepoprawnego podejścia do ka-
> talogowania poczty, zatem zamiast leczyć objawowo, staram się
> pokazać, że należy inaczej porządkować i dzielić pocztę.

Ale nie tędy droga. Człowiek szuka samochodu a Ty na siłę chcesz mu wmówić
jazdę komunikacją miejską, twierdząc że będzie to dla niego wygodniejsze.

> Grupa dyskusyjna to nie darmowa pomoc techniczna w stylu
> "odpowiedz po mojej myśli a jak nie to wynocha".

Bez obrazy ale grupa dyskusyjna to też nie miejsce na udzielanie średnio
trafionych odpowiedzi. Jeśli Tobie nie pasuje pytanie to nie musisz
odpowiadać. Sam napisałeś, że to nie pomoc techniczna więc obowiązku nie
masz. To że masz jakąś filozofię na życie to nie znaczy, że jest ona
*najlepsza* i będzie *wszystkim* pasować.

Pozdrawiam