Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 19:02:42 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hkh6e5$dpn$1@news.interia.pl...

> Nie. W większości XP, a momentami 98. Vista dopiero w pojedynczych
> egzemplarzach się pojawia, więc na razie nie miałem doświadczeń.

> taa.... O ile operujesz na jednym katalogu. Jak na drzewku, to dupa i
> tyle:

Z tego co widzę w filmiku w dwóch przypadkach problemem jest brak uprawnień
do operacji na plikach/katalogach, a w dwóch otwarcie katalogu i pliku w
jakimś innym programie. Co do różnicy w zachowaniu przy folderach i plikach
wynika ona z logicznego założenia że chcesz usunąć cały folder, a nie tylko
jego zawartość do której masz uprawnienia lub jest możliwe jej usunięcie bo
nic jej nie trzyma.

--
Piotr Borkowski