Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 09:52:37 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Bez przesady. Nie trwa te¿ 10 sekund, o ile napêd i p³yta
>s± sprawne. My¶lê, ¿e bêdzie to trwa³o 2-3 sekundy zazwyczaj,
>a to jest absolutnie akceptowalne. Ludzie w koñcu czekaj±
>czasem po pó³ minuty na za³adowanie kolejnego poziomu gry
>z dysku twardego,

Taaaak. Wiesz co zosta³o poprawione w pierwszym patchu do Wied¼mina? Na
co ludzie najbardziej narzekali po wydaniu pierwszej wersji?

>dlaczego by nie mieli czekaæ 2-3 sekund na rozpêdzenie p³yty?

W trakcie gry? Kiepsko. Jeszcze na film mo¿na poczekaæ, ale na dane
potrzebne na bie¿±co w rozgrywce ju¿ trochê mniej.

>1) Czê¶æ zrównoleglenia dostaje siê "za friko". Plik wymiany
> i pliki tymczasowe mog± byæ u¿ywane równocze¶nie z czyta-
> niem danych z no¶nika optycznego.
>
>2) A je¿eli jest konieczne jednoczesne ³adowanie danych z
> dysku twardego i no¶nika optycznego, wystarczy uruchomiæ
> dwa w±tki i robiæ te dwie rzeczy równocze¶nie.

I generowaæ kolejne mo¿liwo¶ci sypania siê programu? Zw³aszcza je¶li
masz równoleg³e w±tki. Brrr...

>3) W imiê czego? Szybszego ³adowania, sensownego wykorzysta-
> nia przerwy na rozpêdzanie p³yty, wykorzystania mo¿liwo-
> ¶ci mikroprocesorów wielordzeniowych.

Co maj± procesory wielordzeniowe z czytaniem z dwu ¼róde³? Przecie¿ I/O
wspó³cze¶nie prawie nie anga¿uje procka.

>Ja gra³em w SMI na pececie z HDD jedynie :) Ile na Amidze
>mia³o to dyskietek?

Dwójka? Jedena¶cie (jedynka - cztery). Gorzej, ¿e czasem przy przej¶ciu
miêdzy lokacjami trzeba by³o zmieniaæ dyskietki kilka razy.

>PS. A w pierwszej czê¶ci by³ chyba dowcip z pro¶b± o w³o¿e-
> nie dyskietki #146 czy ile¶tam ;)

Nie kojarzê.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |