Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 09:35:19 MET

W dniu 2010-02-05 09:24, Radosław Sokół pisze:

> Rozjaśnij.

No woła inne funkcje, bardziej bezpośredniego dostępu do plików i może
zaimplementować funkcje POMIŃ i PONÓW, o których mówiłem.

> Uzasadnij. Przedstawiam odmienny pogląd na użyteczność Eksplo-
> ratora Windows.

No i to, że Ty masz takie małe potrzeby, nie zmienia to faktu, że w
funkcjach kopiowania zaimplementowanych w Windows brakuje opcji, które
są niezbędnie potrzebne przy bardziej serwisowych zastosowaniach.
Zgadzam się, Windows jest jak Gnome -- userowi wystarczy. Mało wygodne,
mało przejrzyste, nieobsługiwalne z klawiatury, ale jakośtam działa. A
user i tak nad niczym nie panuje. Sęk w tym, że ja wykonuję inne prace i
porządny zarządca plików z działającym masowym kopiowaniem/usuwaniem
jest mi niezbędny w codziennej pracy.

--
Przemysław Adam Śmiejek